söndag 8 mars 2009

Ridkurs och snöoväder


Idag har vi varit på jättekul kurs på Forsen, med
Toti som instruktör.
Margit och jag hade ju lite funderingar på om vi skulle
ta våra "gammelhästar" eller om vi skulle ta Teitur och
Týr. Efter lite funderande bestämde vi oss för att ta T och
T. Snöyra på förmiddagen när vi gav oss i väg,, men häs-
tarna gick snällt in i transporten och resan ner till Forsen
gick alldeles utmärkt.
Dessutom skötte sig de två T:na jättebra och vi fick en hel
del nyttigt med oss hem från kursen.
Nu är det kväll och jag är trött, men lycklig över att det
gick så bra på kursen och nu ser jag verkligen fram emot
nästa!
Tack alla "medkursare" för supertrevligt sällskap och tack
Toti för att du delar med dig av dina kunskaper till oss! :)


Kicki och "Farsan" krumelurar lite ...

Toti instruerar Marie och Kicki

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa gång är jag också med =) Blev ju ingen styrmirkurs så man lär ju passa på!

Unknown sa...

Va kul! Jag såg att du knep sista platsen. :)
Kursen var jättebra, tyckte både Margit och jag.