söndag 15 mars 2009

Mycket snö och lite solsken


När jag mockat och gjort klart i stallet, gick jag en
vända runt hagen för att se att alla stängsel är OK.
Dessutom var det faktiskt varmt och skönt, fast
grått, så det var riktigt behagligt.
Kunde konstatera att vi troligen har fått in någon
sorts stora gnagare i hagen (för det kan väl inte
vara hästarna!!?? ;-)
Hela promenaden runt hagen (som är ganska så stor)
hade jag sällskap av herrarna Nyfiken. De trodde väl
att jag skulle hitta på något spännande, men något mer
spännande än att rätta till en och annan stängseltråd
blev det inte idag.


Jättemycket snö är det som skall bort innan det
kan bli riktig vår!



Hua, jag sjönk ner till knäna i snön.


Nu, några timmar senare, tittar jag ut genom fönstret
och ser det här! Soool och blå himmel! Åh, vad det
känns som om det var länge sen! Nu är det bäst att
njuta så länge det varar, verkar tyvärr inte bli så
långvarigt.

Inga kommentarer: