fredag 20 februari 2009

Glad och stolt

Igår blev jag kontaktad av Svenska Islandshästförbundets kansli,
som meddelade att jag i år kommer att få motta förbundets
förtjänsttecken i silver. Naturligtvis är jag jätteglad och stolt över
detta! Jag har inte möjlighet att vara med på årsmötet, där det
egentligen skall delas ut, utan kommer att få motta det vid ett
senare tillfälle. Stort tack Annelie, som föreslog mig till den här
utmärkelsen!
Igår ringde också den charmerande Gunnar Werner, årets SM-
general och frågade om jag även i år vill ansvara för sekretarat/
ryttarsekretariat vid SM. Och klart jag vill det, det är ju så otroligt
skojigt! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, GRATTIS GRATTS!!
Klart du ska vara stolt!! :-)

Unknown sa...

Mmmm... är ju alltid kul att bli uppskattad för allt ideellt arbete man gör. Har blivit några timmar (eller snarare månader) under årens lopp. ;)

Nanna sa...

Vad kul. :)

Anonym sa...

Stort GRATTIS! Du är värd allt med tanke på allt jobb du lägger ner.

Kram
Ylva