lördag 3 januari 2009

Nej se det snöar ...



I morse snöade det rejält när jag kom till stallet. Det
var inte så kallt som det varit de senaste dagarna heller.
Så det blev en ridtur på Askur idag. Härligt! Jag älskar
nysnö och det verkar Askur också göra.



Idag satte jag upp en ny almanacka, som Margit tagit med
till stallet. Och på den hittade jag en bild på Linnea och
Feykir. Jättefin bild! Kul, nu kan vi kika på det fina ekipaget
en hel månad! :-) Bilden blev tyvärr suddig p g a att det
är lite mörkt i stallet.



När jag morgonfodrat hästarna, mockat i stallet och
varit ute en sväng med Askur, var det dags för lunchhö
till hästarna. Det snöade så att de allihop såg ut som små
snögubbar.



Mat är livet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心

Anonym sa...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!
Cargo Net