lördag 31 januari 2009

Baksidan


Lugnt, fridfullt och helt underbart i Klockar-Jons
idag


Ofta får ni ju se bilder av hästarnas
huvuden i den här bloggen - så idag
blir det baksidorna. :) Först ut -
Askur från Hella med sin svarta svans



Logi från Österbodarnes ljusa svans


En typisk black-svans visar även Teitur från
Torpa upp



Så här ser Týr från Ängen ut bakifrån
(med sin black-svans)



Valnir från Lia gårds fagra bakdel


Kompisarna Teitur och Valle - som gärna äter ur
samma matbinge - fast de har varsin.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det lättare att få "rumpbilder" än "framifrånbilder"?:-)

Unknown sa...

Ja, absolut! :) Fast idag ville alla bli fotade framifrån, så jag hade ett rent elände att få dem att vända baken till. Hihi

Anonym sa...

Hahaha:-)
Mitt stora fotoproblem är att jag aldrig lyckas få till en b r a bild med båda hästarna på samma foto. En vacker dag så ska jag lyckas- har inte givit upp än.:-)

Unknown sa...

Rätt inställning Chrissie - du kommer att lyckas en dag, det är jag säker på! :)