torsdag 15 januari 2009

Morgonridtur och kissemissar


I morse kom det lite, lite snö. Så mycket att marken
blev vit igen. Trevligare så - blir lite ljusare då.
Morgonens ridtur togs på Askur och Logi. Oj,
vad det är skönt med en tur på hästarna på morgonen,
hela dagen går mycket lättare sedan.


Skrället och Nova käkar sitt favoritkäk -
kyckling.



Bild på liten Skrutt, ni vet han som är lik en av
mina hästar (ja, inte till utseendet då förstås,
utan till sättet). Lika pigg och nyfiken och glad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sonja!
Ja, vi har ju aldrig setts, men jag s k a dyka upp på något medlemsmöte:-) Hittade bloggen på Edda´s hemsida. Jättetrevlig blogg!
Får jag lägg till den som länk på min blogg?
Mvh
/Chrissie med 2 st Drómisar

Unknown sa...

Hej Chrissie! Kul att du tittade in! Ja, jag hoppas verkligen att jag får träffa dig på något medlemsmöte framöver. :-)
Jag blir jätteglad om du vill lägga till länken på din blogg.
Vore kul att få din bloggadress också, så jag kan titta in där. :)

Anonym sa...

Hej och tack! :-)

Går bra att klicka på mitt namn så hamnar man där. Annars så har jag
http://dromisar.bloggagratis.se
Handlar om mitt liv som "invandrad dalkulla och livet i stort och med 2 Drómisar" :-)
Vi ses!

Unknown sa...

Tack Chrissie, såg det sedan. :-) Nu har jag en länk till dig på sidan.