lördag 27 juni 2009

Tur till Västerås - under bar himmel


Idag fick det bli en tur till Västerås och IKEA för
att köpa ett par nya lampor till vardagsrummet.
Turen gick på småvägar - under bar himmel, det
var så skönt!



Jag var bara tvungen att stanna och ta kort på det
här helt otroligt vackra fältet med Dalarnas land-
skapsblomma, ängsklocka. Jag tror aldrig att jag
har sett så otroligt mycket blommor på ett och samma
ställe.


På ett ställe vi passerade på väg till Västerås,
stod den här hästen. När vi kom stod baggen
i skuggan under hästens mage, men tyvärr flyttade han
på sig precis när jag skulle knäppa kortet
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi åkte Köpingsvägen idag. Jag förstod vilket ängsklockefält du fotograferat, det var oerhört vackert. En bit längre bort fanns ett stort fält med hundkex, alldeles lysande vitt var det. Vi passerade hästen och baggen i Färna också. Idag stod baggen snett bakom hästen, och baggen hade en kaja på ryggen. Vi tog en annan väg hem, och vi passerade flera stora fält som var alldeles smickfulla i blå linblommor. Naturligtvis låg kameran hemma!

Lycka till i sekretariatet på SM!

//Karina, Edda

Unknown sa...

Ja, visst var det vackert?
Såg jättekul ut med baggen mitt under magen på hästen. Synd att han flyttade på sig precis när jag skulle knäppa kortet.
Tack Karina, jag ska göra mitt bästa på sekretariatet! :-)