söndag 11 april 2010

Hästar och andra sötnosar




Helgen har jag tillbringat i speakertornet på Romme
travbana i Borlänge. Där har det varit regional tävling
för islandshästar och jag har (som vanligt) varit sekretariats-
ansvarig. Jättekul var det att träffa Kattis och PeGe igen,
det var ett tag sedan vi "jobbade" ihop senast. Många
goda skratt åt gamla och nya "synder" blev det.
Tack för en jättetrevlig helg!
Många vackra hästar och otroligt duktiga ryttare fick
vi också se.
Vacker himmel var det när jag åkte hem också.
Nu är kl. 19.20 på söndagskvällen och jag har precis blivit
klar med tävlingsrapporten och skickat iväg den, så nu
kan jag lägga den här tävlingen till handlingarna och börja
förbereda mig för nästa, som är redan den 1-2 maj.
Mina sötnosar till katter ligger i fönstret på en kudde och
myser. :-)

Inga kommentarer: